2012. december 29., szombat

I'm so sorry..

Sziasztok!:)
Gondolom most kicsit meglepődtetek, hogy újra jelentkezem, de sajnos ki kell hogy ábrándítsalak(?) titeket, mert nem új részt hozok, ugyanis.. ezt a blogot BEZÁROM.
Tényleg nagyon sajnálom, de sok idő telt el azóta, hogy abbahagytam az írását, és már nincs hozzá kedvem, sem ihletem, hogy folytassam. A másik blogom befejezése után egy újat fogok nyitni, ahol mind az 5 fiú nagy szerepet fog kapni, és remélem, hogy ott találkozni fogunk. Mivel a Lisás blogomon sokan kérdeztétek, hogy folytatom-e ezt a blogot, ezért úgy döntöttem, hogy most már nyilvánosságra hozom a döntésem. Köszönöm az eddigi támogatásokat, a kommenteket, tetszikeket, és hogy eddig velem voltatok. Hálás vagyok érte!
Ezek szerint volt aki várta volna ennek a folytatását, ezért leírom dióhéjban, hogy az elején hogyan akartam ezt a blogot befejezni.
Debby-t felhívta volna az anyja, hogy vége van a szünetnek, ezért menjenek haza. Ők persze nem akartak volna menni, és kisebb veszekedések, kiborulások, és könnyes búcsú után mégis elváltak volna útjaik a fiúktól. Debby&Liam kapcsolata véget ért volna, mert nagy a távolság, és következő nyárig nem akartak volna várni. Roxi&Zayn viszont tartotta volna a kapcsolatot, bármennyi is legyen a külön eltöltött napok/hetek/hónapok száma. Debby teljesen összezuhan, ezt a szülei is látják, de hiába próbálnak neki segíteni, neki csak Liam kell. Eközben Liam már azon gondolkozik, hogy hogyan találkozhasson újra szerelmével. Végül egy napon Debby arra kel fel, hogy valaki fekszik mellette, ez a valaki pedig Liam. Megkérte volna a kezét, és miután a lány igent mondott, egy közös lakásba költöztek volna Londonba, és persze Zayn és Roxi is velük tartott volna. Aztán lagzi, és Debby terhes lesz egy gyerkőccel. És THE END. 
Ezt akartam még nektek leírni maximum 20 fejezetben, ha nem kevesebben. De már nem érdeklődök a blog iránt, így nem tudnám átéléssel írni nektek. Még egyszer sajnálom, és remélem, hogy nem haragudtatok meg nagyon rám. A következő blogban (nagyon remélem!) találkozunk!
Ölel, Adri xx.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, hogy nem folytatod tovább, pedig nekem nagyon tetszett! De ez a te döntésed, ha már nincs kedved folytani, akkor ne folytasd... Viszont jó hogy leírtad röviden a végét, ez legalább kárpótol!! :) és tetszik a vége is!! :) meg ha befejezted a Lisa-at és elkezted az újat, akkor ezen a blogon is be tudnád linkelni hogy megtaláljam vagy megtaláljuk? előre is köszi és sok sikert a következő blogodhoz!! :) én biztos hogy olvasni fogom!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Persze, mindenféleképpen linkelni fogom!:)♥
      És köszönöm megértésed!:)
      Adri xx.

      Törlés
  2. Légyszi ne zárd be,, had lehessen még olvasni!! Annyira jó volt :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az oldalt nem fogom törölni, de folytatni sem. Sajnálom.:/

      Törlés
  3. Kicsit szomorú vagyok, hogy nem fejezed be de nem baj.Az már bisztos, hogy olvasni fogom a másik blogot is. A Lisásat 3 hét alatt olvastam el mind a 100 részt eszt csak 5 nap alatt. Esténként alíg tudtam letenni. Eggyet sajnálok ... hogy nem találtam meg hamarabb a blogjaidat. :) NAGYON NAGYON IMÁDOM AHOGY ÍRSZ. <3

    VálaszTörlés