2012. augusztus 17., péntek

Negyedik Díj.!*-*♥

Sziasztok!:) Most már eljutottam arra a pontra, hogy nem tudom, hogy köszönjem meg. Fantasztikusak vagytok, és nagyon hálás vagyok nektek!
A mostani díjat szeretném megköszönni Nessának. ♥

1.) Tedd ki a díjat! (pipa)
2.) Köszönd meg annak, akitől kaptad! (pipa)
3.) Írj 10 dolgot magadról!
  • Igazság szerint már nem nagyon tudok mit írni magamról.
  • Nincs olyan nap, hogy ne nevessek valamin.
  • Őrült szüleim vannak, persze jó értelemben.
  • Van 3 füzetem, ami tele van 1D-s, JB-s, SG-s cikkekkel.:)
  • Néha elég gyerekesen tudok viselkedni..
  • Nincs testvérem, de nem is hiányzik, hogy legyen. Persze vannak helyzetek, amikor jó lenne egy bátyj.:)
  • A szomszédok ha akarnak, ha nem, a nap 24 órájában 1D-t hallgatnak. (általam)
  • Szeretek fényképezni.
  • Mottóm : Soha ne mondd, hogy soha!
  • Nem szeretek aludni. Szerintem időpocsékolás.
4.) Add tovább a díjat!
Már megajándékoztam a kedvenc blogolóimat, és jelenleg nincs új lány, majd ha lesz, feltétlenül továbbküldöm!:)

2 megjegyzés: