2012. május 9., szerda

24.rész

                                                              ~ Hulla ~

Pénteki nap volt, nekem pedig próbára kellett rohannom. Gyorsan felkaptam egy szürke melegítőt, hozzá pedig egy piros-szürke pólót, egy piros magas szárú cipőt, és egy piros sapkát. A hajamat összekötöttem, és úgy dugtam ki a sapka végénél. Mikor mindennel megvoltam, szempillaspirált tettem fel, nem akartam sminkelni, mivel úgyis lefolyna rólam.

Éppen készen voltam, de még indulásig volt 5 percem. Lerohantam a lépcsőn, és igen sikeresen elvágódtam. Sikítva estem a földre. Hangos nevetést hallottam, de nem a megszokottat, hanem fiút. A hang irányába kaptam a fejem. Roxi éppen a srácokkal kamerázott.
- Gratula Debby, nem csalódtam benned. – nevetett Louis.
- Nagyon vicces vagy. – álltam fel, vagyis inkább ugrottam, majd a laptophoz sétáltam.
- Ejj de csinos vagy. – dicsért meg Niall.
- Köszi, próbára megyek.
- Szeretlek. – motyogta Liam, miközben a kamerába bámult, így olyan hatást ért el, mintha engem nézne.
- Én is, és nagyon hiányzol. – biggyesztettem le szomorúan az alsó ajkam, persze a többiek kiröhögtek. – Csak egyszer gyere vissza Louis. Szétszedlek. – hunyorogtam felé.
- Várom már kiscsaj. – nevetett. A telefonom csörgésére figyeltem fel. Gyorsan felkaptam.
- Szia Randy. Nem, még itthon. Most? Muszáj? Aha, megyek. Csőő. – csaptam le.
- Ki az a Randy? – hunyorgott Liam.
- A tánccsapatban van benne, velük táncolok. – magyaráztam.
- Féltékenységet érzek a levegőben. – suttogta Harry, amire persze nevetni kezdtem.
- Pedig felesleges. Liam, a nyomodba se ér. Nagyon szeretlek és titeket is srácok. Majd beszélünk. Puszi. – integettem, majd kirohantam az ajtón.
- Telefon. – kiabált utánam Roxi. Gyorsan futottam vissza.
- Köszi.
- Te tényleg semmit nem változtál. – röhögött Zayn.
- 2 nap alatt nehéz lenne. – kacsintottam a kamerába, majd tényleg kiléptem az utcára. Nem kellet sokat mennem, hamar ott voltam a próbateremnél.
- Sziasztok. – köszöntem beérve. Mikor viszonozták Willow beszélni kezdett.
- 2 hét múlva verseny! – ugrott magasba.
- 2 hét? Verseny? – ismételtem a szavait, majd leültem Justin mellé.
- Aha. Táncverseny lesz, és Tori benevezte a mi tánccsapatunkat is, szóval ezerrel kell készülni. – magyarázta Tracy.
- Jeee. – emeltem magasba a kezem.
- Na, akkor gyertek, kezdjük is el. – legyintett Tori. Nagyon sokat próbáltunk. 2 órát néhány kis szünettel. A próba végére már teljesen készen volt a tánc, már csak gyakorolni kellett. Este 7 órakor végeztem, gyorsan hazafelé vettem az irányt. Roxi megint a fiúkkal beszélgetett. Mikor megláttak hangos kiabálással üdvözöltek. Erőtlenül vonszoltam el magam Roxi-ig aki a kanapén ült törökülésben, a laptop meg a kis asztalon volt. Fogtam magam és erőtlenül rogytam le a kanapéra én is.
- Te aztán kidöglöttél. – mosolygott Roxi
- 2 óráig megállás nélkül táncoltam. Hulla vagyok. – csuktam be a szemem. – Veletek mizu? – nyitottam ki a szemem, és a képernyőn mosolygó fiúkra néztem.
- Most voltunk interjún, meg fotózáson. Mára már végeztünk. – mesélte Zayn.
- Az szuper. – mosolyogtam.
- Neked ágyban lenne a helyed. Olyan vagy, mint egy élő hulla. – röhögött Louis.
- Én is nagyon szeretlek, de én is tisztában vagyok a kinézetemmel. – mosolyogtam gúnyosan. A telefonom rezegni kezdett, ezért gyorsan kaptam fel.
- Igen? – szóltam bele.
- Holnap tudnál hamarabb jönni? – kérdezett a telefonba Kym.
- De miért? – nyafogtam.
- Lesz még egy verseny, ahol csak mi lányok táncolunk, és gyakorolni kéne. 2-re gyere, és 8-ig próba.
- Hogy mi? – kérdeztem 2 oktávval magasabban. – A két óra is megtette a hatását, nem hogy 6! – számoltam ki gyorsan magamban.
- Ez van kislány. Szia. – és letette. Idegesen dobtam le a telefonomat a kanapéra.
- Baj van? – húzta el a száját Roxi.
- Nem semmi, mind egy. Jól vagyok. De most felmegyek. Legyetek jók srácok. Szeretlek titeket! – küldtem egy puszit a kamerába, majd felsétáltam a kezemben a telefonnal. Amint felértem az megint csörögni kezdett. Gyorsan felkaptam.
- Kym, értettem, ott leszek. – hadartam bele.
- Szia, kicsim. – köszönt, a nem várt hang.
- Liam, - dőltem el az ágyon. – Bocsi, nem tudtam, hogy te vagy az.
- Semmi baj. – hallottam a hangján, hogy mosolyog. . - Minden rendben van? – aggódott.
- Persze, csak ki vagyok merülve. Ma 2 órát táncoltam, holnap meg 6-ot mivel versenyre készülünk.
- Ha lefogysz, kénytelen leszek visszahizlalni téged. – motyogott.
- Nem baj, ha fogyok, legalább csinos leszek.
- Te így vagy nagyon csinos. Nem akarom, hogy kilátszódjon a bordád. – oktatott.
- De..
- Hagyjuk ezt a témát kicsim. Tessék normálisan enni.
- Oké. – adtam meg magam. – Nagyon hiányzol. – mondtam remegő ajkakkal.
- Te is nekem. Tudod, milyen rossz érzés esténként egyedül aludni?
- Hidd el, pontosan tudom.
- Nekem most mennem kell, Rick beszélni akar velünk. Vigyázz magadra, majd beszélünk. Jó éjt kicsim, nagyon szeretlek.
- Te is. Szeretlek. – tettem le. Gyorsan letusoltam, majd bedőltem az ágyba és azonnal el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése