2012. július 9., hétfő

:)♥

Sziasztok!:) Tegnap estére ígértem, hogy megszámolom, de elmaradt, bocsika. Nagyon már nem akarok időt adni, hiszen így is 60-an szavaztatok! Wow..szép kis szám.:D Nem tudtam, hogy ennyien olvassátok, persze biztos volt olyan, aki "névtelen"-ben írt, mind a kettőhöz, és őket nem tudom megkülönböztetni, hiszen nincs név.:D De ha tegyük fel ezt levonjuk, akkor is vagytok 50 valahányan, ami nagyon szép szám!
Az eredményre térve. 43/17 arányban a LISA-s blog nyert. Ezért mondtam, hogy felesleges az idő, hiszen Debby nem tudja már behozni a "lemaradást". Tiszta szívemből remélem, hogy az a 17 ember, aki Debby-vel szimpatizált jobban, nem haragszik meg rám, és nem hagyja el az oldalamat. Nyugtassatok meg, hogy nincs így! Ugyanis, nem hagyom abba, ha Lisát befejeztem, folytatom Debby-t is. Nem akarom reklámozni a másik blogomat, hiszen ti tudjátok, mit olvastok, nem szólok bele, de Lisa is rengeteg izgalmon és fordulóponton fog átesni. Ha van hozzá kedvetek, időtök, amíg Debby "pihen kicsit", elolvashatnátok Lisát.
 A minap visszanéztem a másikat, az elejétől kezdve a végéig, és meg kell hogy mondjam, csodálkozva olvastam vissza az első, második, harmadik stb. fejezeteket. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem változtam megfogalmazásilag. Mind1.. Nem rizsázok tovább, még egyszer, nagyon remélem, hogy nincs harag! Minden olvasómat imádok, és most egy kis időre elköszönök ettől a blogtól, de csak egy KIS időre, hiszen Lisából már nincs annyira orbitálisan sok rész hátra. 
Nagyon szeretlek titeket, remélem a másik blognál találkozunk. Nagy pusszantás!♥

4 megjegyzés:

  1. Szia..én várom, hogy itt is folytasd majd...és itt van egy díj!:)

    http://1morethanjustfriends.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Meglepetés: http://loveestorywith1d.blogspot.sk/2012/08/dij.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek!:D♥

    VálaszTörlés
  4. Szia azt szeretném kérdezni hogy mikor fogod itt folytatni a történetet? Mer már nagyon várom a folytatást.

    VálaszTörlés