2012. augusztus 15., szerda

Első+Második Díj.!*-*♥


Sziasztok!:) Elég régen nem írtam már, igaz? Most se részt hozok (egyesek bánatára), hanem valami mást, amire a címből már rájöhettetek, hogy mi az. Nekem ez fantasztikus érzés, hogy úgy kapok díjat, ráadásul 2-őt(!!), hogy szünetel a blog. Ez leírhatatlanul boldoggá tesz, és nagyon-nagyon szépen köszönöm mind2 lánynak, Nikol Horváth- nak, és RékkaTommo#-nak. Nagyon köszönöm lányok!



1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)
          ( ha nem bánjátok nem teszem ki kétszer a díjat, hanem csak a kérdésekre válaszolok) 

1/1.) 
  • Egy fél órája keltem fel.
  • Nem tudnék választani a két blogom között, mindegyiket szeretem.
  •  Kedvenc állatom a ló és a kutya.
  • Most megyek 10.-be.
  • Ha valamilyen újságban One Direction, Justin Bieber vagy Selena Gomez van, akkor tuti biztos, hogy megveszem.
  • Igazság szerint nem látom értelmét a Directionator-oknak. Ha rajongó, akkor mind az 5 fiúért, és az összes számukért rajongjon.
  • Szeretnék egy laptop-ot.
  • 46 nap múlva végre már 16 leszek.:D
  • Régebben furulyáztam és hegedűztem.
  • Ha a One Direction jön Magyarországra, biztosan ott leszek. Nem érdekel, hogyan oldom meg, de nem maradhatok le róla!
  • Elsőtől hatodikig kitűnő voltam.
1/2.) 
  • Vicces embernek tartom magam.
  • Van autogramom SP-től, Fluortól, Istenes Bencétől. Tóth Gabitól, Ákostól és az AFC-től.
  • Régebben SP fan voltam, de ma már nem. Ne kérdezzétek miért, fogalmam sincs.. lankadt az érdeklődésem.
  • Szeretek rajzolni, még ha nem is tudok.
  • 16. születésnapi ejándékom egy tetoválás lesz. "There is always hope! / Mindig van remény!"
  • Nem szimpatizálok a The Wanted-el. (bocsi a rajongóktól)
  • Lady Gaga és Nicki Minaj két őrült nőszemély, de szeretem őket. Minden számuk megunhatatlan.
  • Egy Facebook versenyen III.helyezést értem el a kutyámmal, Démonnal.
  • Volt egy kiscicám, de télen megfagyott. Morbid, igaz? 
  • A szobám színe halvány citromsárga, de szeretném, ha lila lenne. 
  • Két hajvasalóm is van, de nem használom őket, mert annyira göndör a hajam, hogy nem csinál vele semmit, max. kiszálkásítja.
2/1.)  Nikol Horváth kérdései.:
  1. A célod amit mindenképpen elakarsz érni? - Az érettségi.:)
  2. Mitől félsz a legjobban? - A pókoktól! Brrr..
  3. Van testvéred? - Csak féltestvérem.
  4. Milyen nyelven beszélsz? - Magyar, Angol, Német.
  5. Miért kezdtél el blogot írni? - Mert jó érzés. Miközben írom, beleélem magam, és így a srácok közelében érzem magam.
  6. Kedvenced a bandából? - Ezen már sokszor gondolkoztam, de igazából nem tudok dönteni. Talán Zayn.. vagy Harry? Nemtudooom. Nem tudok választani.
  7. Kedvenc számod? - Rengeteg van.:D  
  8. Tervezel még más blogot is írni? - Igen. Miután befejeztem Lisát, visszajövök Debby-hez, őt is "kivégzem", és egy harmadik is tervben van, sőt.. már pár rész készen van a gépen is.
  9. Nézed az Olimpiát? - Néztem.:) Drukkoltam a magyaroknak.
  10. Kedvenc sport? - Kosárlabda, Úszás.
  11. Mit akarsz majd dolgozni? - Sok minden megfordult már a fejemben. Riporter, Színész, Pszichológus..ezen még gondolkozok.:)
2/2.)  RékkaTommo# kérdései.:
  1. Ki a kedvenced az 1D-ből? - Nem tudok választani.:)
  2. Miért? - Mert mindegyikőjük valamiért közel áll a szívemhez, és lehetetlen egyet kiemelni közülük.
  3. Olvasod a történetemet? - Igen!:) Nem rég kezdtem el, de még nem értem a végére.
  4. Melyik tetszik legjobban? - Mivel még csak most kezdtem el a "Love story with One Direction"-t ezért nem tudok erre válaszolni. De a másik kettőt is feltétlenül el akarom olvasni.
  5. Kedvenc 1D-s dal? - Moments, WMYB, One Thing.
  6. Van háziállatod? - Van. 2 kutya, 5 macska és rengeteg hal.
  7. Mit szeretsz még az 1D-n kívül? Justin Bieber, Selena Gomez, Cher Llyod, Bruno Mars, Ashley Tisdale, Miley Cyrus, LMFAO, Taylor Swift, Chris Brown, Eric Sadde, Nicki Minaj, Lady Gaga, Tóth Gabi, Fluor. Van még több is, reggelig sorolhatnám.:)
  8. Bírod az 1D-s srácok csajait? - Lehet furcsa, de igen.:D Eleanor és Danielle felettébb gyönyörű, kedves, aranyos, és nagyon összeillenek a srácokkal. Perrie-n nem tudok eligazodni. Szerintem semmi hátsó szándék nincs benne, nem mellesleg szép is, csak néha túl sok a smink. Ha Zayn boldog vele, miért ne? :)
  9.  Mi a kedvenc kajád? - Szerintem a spagetti.
  10. Hány éves vagy? - Még csak 15.. de már mindjárt 16!:D
  11. Mitől félsz? - A pókoktól és a bogaraktól. Fujj..
 
3.)
  1. Miben vagy tehetséges?
  2. Játszol valamilyen hangszeren?
  3. Ha kívánhatnál 3-at, mi lenne az?
  4. Könnyen viseled a negatív kritikákat?
  5. Melyik az a 1D szám, amit ha álmodból felköltenek is kívülről el tudnál énekelni?
  6. Van olyan sztár akit kifejezetten utálsz? Miért?
  7. Van valamilyen 1D cuccod?
  8. Ha lenne rá lehetőséged, hogy válassz a világ bármelyik pontjai közül, hova mennél?
  9. Tegyük fel, hogy a 1D menedzsere felajánl egy utazást valahova (ahova szeretnél menni), de csak 1 srácot vihetsz magaddal. Melyikőjüket választanád?
  10. Voltál már 1D koncerten? Ha nem, akkor tervezed, hogy mész?
  11. Hány díjjal rendelkezik már a blogod?
4.)
Nem 11 ember, mivel a másik blogomon már továbbküldtem nekik, de most újabb lányoknak próbálom átadni.:)
Jelöltjeim:


4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szépen köszönöm ^^ ♥

    VálaszTörlés
  2. Vár egy kis meglepetés nálam is! :) Mert hihetetlenül megérdemled <3
    http://onedreamonedirection.blogspot.hu/

    puszii xx

    VálaszTörlés