2012. július 2., hétfő

Kérdés.

Sziasztok! Most kivételesen nem részt hoztam, hanem egy kérdéssel rukkolnék elő. Most jelenleg 2 blogot tartok fent, de már a harmadik is készen van, csak még nem hoztam nyilvánosságra. Na szóval, ez eddig nem is lényeg. Azt szeretném, közölni, vagyis inkább kérdezni, hogy melyik blogot fejezzem be előbb? Mármint úgy értem, hogy most az egyiket a kettő közül kicsit pihenni küldöm, de csak addig, míg a másikat be nem fejezem. Egyszerre furcsa 2 blogot is működtetni, főleg, mikor nincs ihlet, de már megvannak a tetszik-ek, és a komik. Az lenne a kérésem, hogy írjátok le komiban, melyik blogot tegyem első helyre. Ismétlem, a másikat sem zárom be, csak addig nem fogok rá részt hozni, míg a másikat be nem fejezem. Talán egy kis segítség az, hogy a Lisás kicsit előrébb jár a cselekményekkel, mint a Debby-s, de döntsetek ti, melyik érdekel jobban. Ha nem lesz egyhangú, akkor megszámolom, hogy melyik mellett vagytok többen. Erre szerintem egy olyan 6-7 napot szánok, aztán meglátjuk mi lesz. Nem köszönök el, hiszen élek, jelen leszek, és hozni fogom a részeket a kiválasztott blogra. 
A másik közölni valóm, ami nem annyira fontos mint az előző, hogy a múltkori szavazás eredménye az volt, hogy mind az 5 fiúról írjak majd törit. Már megnyitottam az újat, az első rész már fent is van, és ha minden úgy alakul, ahogy szerettem volna, akkor ha ezt a 2 blogot befejezem, megnyitom. A főszereplőjét még nem árulom el, rájöttök majd magatoktól is. 
Ennyit szerettem volna mondani, azt hiszem. Mindenki, aki ezt most elolvasta, és rendszeres látogatója az oldalaimnak, az legyen szíves írjon egy komit, nagy segítség lenne nekem. Addig is kellemes pihenést nektek!:)

43 megjegyzés:

  1. Szia :) Bevallom őszintén, hogy a másik blogodat nem szoktam olvasni :/
    Én nagyon szeretem ezt a töridet és szeretném, ha ezt folytatnád. Szomorú lennék, ha pont ezt hagynád - ahogy te fogalmaztál- pihenni. De hát majd meglátjuk, hogy a többiek melyikre szavaznak :D
    Tehát az én voksom ERRE a blogra esik. :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  2. szia én mindkét blogodat szoktam rendszeresen olvasni de hozzám a másik kicsit közelebb áll és szeretném ha ezt szüneteltetnéd :D

    VálaszTörlés
  3. Én is a másik blog folytatására szavazok :)

    VálaszTörlés
  4. Én is a másik blog folytatására szavazok bár mindkettő nagyon-nagyon jó :) nagyon ügyes vagy :) de szerintem EZT szüneteltesd egy kicsit és a másikat írd tovább :) xxx

    VálaszTörlés
  5. Én azt szeretném, ha ezt folytatnád :)

    VálaszTörlés
  6. Én is azt szeretném hogy ezt folytasd :)

    VálaszTörlés
  7. Szia :) Én is erre a blogra szavazok :) Ezt kéne folytatnod, hogy ez is elérje az annyi rész, mint a másik ;)

    VálaszTörlés
  8. Én erre a blogra szavazok!Mindkettőt olvasom és nagyon jók! De nekem mindig is ez volt a kedvencem más blogok közül is!:)

    VálaszTörlés
  9. Szia :) Szerintem is ezt a blogodat kéne folytatnod, mert már az elejétől kezdve olvasom és nem is szeretném abbahagyni, mert egyszerűen imádom :) Szerintem a másikat pihentesd egy kicsit. :) Remélem, segítettem valamennyit :)

    VálaszTörlés
  10. Szerintem ezt folytasd :)

    VálaszTörlés
  11. Én is egyetértek abban, hogy ezt kéne folytatnod :P

    VálaszTörlés
  12. Én a másik blog folytatására szavazok :)

    VálaszTörlés
  13. Én erre szavazok :) Ezt folytasd :)

    VálaszTörlés
  14. Szeretem Debbyt de Lisát jobban :P a másikat folytasd :D

    VálaszTörlés
  15. A másikat folytasd légyszi ! Mindekettő jó de azt jobban szeretem :)

    VálaszTörlés
  16. Szerintem is a MÁSIKAT kellene tovább írnod !
    puszi ! :)

    VálaszTörlés
  17. Hú mindenképp LISA :)

    VálaszTörlés
  18. Szia.en erre a blogra szavazok mert a masikat meg nem olvastam de lehet hogy abba is beleolvasok.most erre a blogra szavazok.:)

    VálaszTörlés
  19. Szeerintem mind 2 blog nagyon jó de valamiért Lisát jobban kedvelem ! AZT folytasd légyszi !!! :)

    VálaszTörlés
  20. Szerintem inkább Lisát folytasd !!! :)

    VálaszTörlés
  21. szerintem is a másikat:))

    VálaszTörlés
  22. Szia:-) szerintem a masikat folytasd mert az most nagyon erdekes es engem mar nagyon erdekel h mi lesz Lisa.val:-D:-D
    De az is jo lenne ha mind a kettot folytatnad:-D
    Viszont ha valasztatni muszaj akkor azt minden keppen<3:-)!

    VálaszTörlés