2012. augusztus 16., csütörtök

Harmadik Díj! *-*♥

Sziasztok!:) Hihetetlenek vagytok, komolyan! Az éppen szünetelő blogom is díjat kap. Nagyon köszönöm! A mostanit Bettinától kaptam, és nagyon hálás vagyok érte!♥


1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. 11 embert kell jelölni és linkelni (Nincs visszaadás / visszajelölés) 
1.) 
  • Érettségi után nem tudom mi lesz velem. Szeretnék már dolgozni.
  • Soha nem akarok felnőni!
  • Kicsit sem vagyok megelégedve magammal.
  • Az egyetlen dolog, amit szeretek magamon, az a zöld szemem.. ennyi.
  • 8 évig néptáncoltam, és 3 évig társastáncoltam.
  • Ézelmes ember vagyok, apróságokon is tudok sírni.
  • Éppen Justin Bieber-t hallgatok.
  • Egyszer elfelejtettem a névnapomat, és reggel jöttem rá, mikor a telefonomon 8 "Boldog Névnapot!" SMS fogadott.
  • Általában fel van tűzve a hajam.
  • Nem szeretem a csokitortát.
2.)

1. Mi volt a legőrültebb dolog amit valaha megcsináltál? - Az a durva, hogy rengeteg őrültséget csináltam már életemben, de most egy se ugrik be..
2. Milyen zenét szeretsz a legjobban? (musical, pop, rock etc) - Vegyes az ízlésem. Szinte minden zenét meghallgatok.:)
3. Milyen jövőt képzelsz el magadnak? - Tudsz ám nehéz kérdéseket.:D Hátőő.. mindenféleképpen szeretnék leérettségizni, aztán kimenni külföldre, ott valami jó kis állást találni, és boldogan élni.:')
4. Ha lehetne EGY kívánságod mi lenne az? - Legyek Obama lánya. ÁMEN!
5. Kapsz egy lehetőséget és találkozhatsz egy kedvenceddel. Ki lenne az? - Segítség.. csak egy? :|| Szerintem Selena Gomez-t választanám.:)
6. Melyik a kedvenc évszakod és miért? - A nyár! Mert akkor nincs iskola, se koránkelés, se iskola, csak szabadság!
7. Miért kezdtél el írni? Mi inspirált arra, hogy történet írásba kezdj? - Igazából saját magamat inspiráltam. Kedvet kaptam hozzá, és belefogtam, lesz ami lesz alapon.
8. Voltál már külföldön? Ha igen merre? Ha nem akkor hova mennél el szívesen ha tehetnéd? - Romániába, de az nem olyan nagy cucc szerintem. Ha tehetném már régen Londonban lennék!:)
9. Ha lehetőséged lenne rá, tanulnál tovább főiskolán/egyetemen külföldön? Melyik országba mennél és miért? - Igen, szívesen tanulnék tovább külföldön. Angliába mennék. Tetszik az egész hangulata, meg minden. Nem tudok rá magyarázatot adni, de a lényeg, hogy Angliába mennék!:)
10. Ki a példaképed? Akire felnézel és akit tisztelsz? - Selena Gomez.:)
11. Ki a kedvenc íród/írónőd? - Sok kedvencem van. Például Stephenie Meyer, Angela Dorsey, Gabi Adam..:)

3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. 11 embert kell jelölni és linkelni (Nincs visszaadás / visszajelölés)  
Mivel tegnap már továbbküldtem, most nem szeretném.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése